FANDOM

Cmentarzysko znajdujące się w północnej części Astraat, otoczone z trzech stron wzgórzami pokrytymi szarobiałym śniegiem. Cmentarz podzielony jest na trzy części. Pierwsza jest przeznaczona dla ludzi, otoczona jest ubitym śniegiem, z ogrodzeniem w postaci lodowych grotów. Są lekko zielone z powodu trucizny wstrzykniętej do nich przez projektanta tego miejsca. Ciała ludzi ukryte są w lodowych bryłach, ukrytych pod warstwą śniegu. Przez to, że są zamrożone, ich dusze nie mogą się wydostać. W drugiej części cmentarza pochowane są zwierzęta. Ich zwłoki zakopane są pod płytką warstwą śniegu, skąd ich duchy mogą wyjść na zewnątrz i chodzić swobodnie po swoim terenie. Tutaj lodowe ogrodzenie jest już dużo wyższe, są w nim wyrzeźbione zwierzęta, tak samo jak i w lodowych korytarzach. Po bokach mieszczą się podwyższone platformy, na których kamiennych posadzkach (mimo wszystko oblodzonych) znaleźć można lodowe posągi gatunków zwierząt, a wśród nich również człowieka. Trzecia, ostatnia część rozpoczynała się kilkoma kamiennymi stopniami w dół, po których znajduje się kamienna posadzka. Nad nią wznosiło się zwykłe, lodowe zadaszenie, na którego brzegach przytwierdzone są obsydianowe skrzydła. Na prawo od wejścia zaczynają się lodowe schody skierowane w dół. Podpierane są one przez białe, kamienne filary, od których odchodziły wsparcia dla schodów przymocowane pod stopniami. Na każdym piętrze znajdują się posągi lodowych orłów pozostawionych w taki sposób, w jaki zmarły. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki